The Resistance spel 2

Marion
BerichtenCOLON 387
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2013 11:08

Re: The Resistance spel 2

Bericht door Marion » 28 Feb 2013 20:54

Marten schreefCOLON
Vind je dat ik op 75%/80% speel? Wat vind je dan van je eigen spel, gezien de hoeveelheid posts die je doet?
Heb je niets te zeggen over de uitslag van de stemming?

Gebruikers-avatar
Marten
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2013 00:32

Bericht door Marten » 28 Feb 2013 21:03

Marion schreefCOLON
Marten schreefCOLON
Vind je dat ik op 75%/80% speel? Wat vind je dan van je eigen spel, gezien de hoeveelheid posts die je doet?
Heb je niets te zeggen over de uitslag van de stemming?
Zeker wel. Ik moet alleen eerst hard nadenken.

Gebruikers-avatar
Marten
BerichtenCOLON 507

Bericht door Marten » 28 Feb 2013 21:12

Ik heb nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik beter kan wachten met mijn commentaar tot nadat JCH zijn team voorstelt.

Later meer.

Marion
BerichtenCOLON 387
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2013 11:08

Bericht door Marion » 28 Feb 2013 21:14

De wolven trekken zich terug in hun hol.

Gebruikers-avatar
Hopje
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2012 11:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Bericht door Hopje » 01 Mrt 2013 00:39

Ik heb niemand echt gesproken helaas, kwam laat binne en was direct weer weg.. (nu al thuis is echt bizar voor mij)...(had een lift)

Ik vertelde Onrust de stemming uitslag, hij was niet verbaasd en zei iets als: dat dacht ik al...

Ik heb er wel heel veel vertrouwen in dat MM&Meike boer zijn.. anders was deze missie er zeker niet doorheen gekomen..
De wolven gaven zichzelf misschien een beetje prijs als ze het afschoten maar wie van Meike en Hopje was wolf? dat was echt niet duidelijk...

Marion pusht wel heel erg dat dit goed is.. opvallend, maar niet wolfs.. wel lekker fanatiek! :)
Edit: MW wees me op een niet teveel, underlined had er NIET moeten staan... dus anders was deze missie er zeker doorheen gekomen
Recht door zee is wel zo makkelijk

Gebruikers-avatar
JCH
BerichtenCOLON 975
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2011 09:41

Bericht door JCH » 01 Mrt 2013 09:51

M2.3 Marion Hopje JCH

Ik zat te twijfelen tussen Ruurd en Marion. Uiteindelijk besloten dat ik Marion iets witter vind. Hopje ipv liveread/mail incident.

Gisteren uitgebreid met Meike gesproken en die gaf aan dat ik niet hard genoeg mijn best deed en niet overtuigend overkwam met mijn aanvallen op haar. Ik verwacht dat ze gaat posten dat ik spion ben maar dat is juist wat ik van haar denk.

Gebruikers-avatar
JCH
BerichtenCOLON 975
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2011 09:41

Bericht door JCH » 01 Mrt 2013 09:53

Marten schreefCOLON
JCH schreefCOLONMarten jij lijkt het wel heel erg belangrijk te vinden wat jij allemaal vind en al jouw theorietjes en aangeven dat mensen "fouten"maken terwijl de meeste spelers dit voor de tweede keer spelen. Ik krijg na wat teruglezen steeds meer het gevoel dat Marten op 75/80% speelt en dat is typisch spionnerig.

Ik begin steeds meer en meer te geloven dat Marion en Ruurd beide verzet zijn en er sprake is van een rookgordijn van de spionnen.
Dat ik weinig tijd heb betekent niet dat ik neit op 100% van mijn capaciteiten speel en dat kan ik van jou niet zeggen.

Gebruikers-avatar
Marten
BerichtenCOLON 507

Bericht door Marten » 01 Mrt 2013 10:42

Het is nu zeker tijd om me bekend te maken.

Ik ben de ziener en heb gezien dat Onrust, ruurd en JCH de wolven zijn.

In het begin heb ik Meike verdacht gemaakt zodat de wolven niet zouden vermoeden dat ik de echte ziener ben. Daardoor heb ik in de 3 vorige rondes bovenstaande heren kunnen opvragen zonder gevaar te lopen opgegeten te worden.

Wel gek dat JW niet had gezegd in de openingspost dat er een ziener inzat, dat zou ik toch wel verwachten...

Gebruikers-avatar
Marten
BerichtenCOLON 507

Bericht door Marten » 01 Mrt 2013 10:53

Maargoed, alle gekheid op een stokje...

Na de uitslag van de vorige stemronde leek het er inderdaad heel erg op dat Meike, Marion en Hopje de boeren waren. Anders had er toch wel een wolf voorstemd voor het vorige team? Maar ik moest wel even de shock verwerken dat ik het fout leek te hebben over Meike. Toen dat gebeurd was dacht ik er erg over om dit alles te posten.

Maar toen begon ik toch te twijfelen. Wat als er toch een wolf zat tussen Marion+Meike+Hopje? De wolven willen dan VOOR dit team stemmen. Maar konden ze dat wel?
- Onrust had al gezegd dat Marten + Meike de wolven waren. Hij kon dus zeker niet VOOR stemmen zonder zichzelf extreem verdacht te maken (Meike zit in het team).
- JCH had net gezegd dat hij dacht dat Marion+ruurd boeren waren. Hij kon dus ook niet VOOR stemmen want als hij zelf boer was en ruurd ook zat er zeker een wolf in dit team vanaf zijn oogpunt, en dus als hij VOOR gestemd had had hij zich ook extreem verdacht gemaakt.
- ruurd had gezegd dat Marten Meike en Onrust wolven waren, maar dat JCH ingewisseld kon worden voor 1 van hen. Hij had dus wel VOOR kunnen stemmen zonder zichzelf extreem verdacht te maken, met als claim dat JCH Marten en Onrust de wolven waren. Maar toch was dat raar gezien hij zelf de hamer had.

Hierdoor begon ik toch te twijfelen of Meike+Marion+Hopje wel echt de boeren waren, alhoewel het er erg op leek gegeven de stemming.

Toen besloot ik af te wachten wat JCH zou voorstellen in het volgende team. Als de theorie Meike+Marion+Hopje boer namelijk klopte, zou JCH samen met ruurd wolf zijn, en zou hij graag een team willen voorstellen met precies 1 wolf. Hij had al eerder gezegd dat hij dacht dat Marion en ruurd allebei boer waren. Als hij dus Marion+ruurd+JCH had voorgesteld, wat logisch leek gezien het oogpunt van boer JCH, zou dat mijn twijfel alleen maar groter hebben gemaakt.

Maar nu is het voorstel van JCH dus JCH+Hopje+Marion ondanks dat hij vond dat Marion+ruurd boeren waren. Dat suggereert nu dus heel sterk dat de theorie Meike+Marion+Hopje boer klopt, want in deze theorie zit er precies 1 wolf in.

Dus stem allemaal tegen, ik zal hierna Meike+Marion+Hopje voorstellen. Ik ben er vrij zeker van (p=0.95) dat dit juist is.

Gebruikers-avatar
Hopje
BerichtenCOLON 1164
WoonplaatsCOLON Den Haag

Bericht door Hopje » 01 Mrt 2013 10:54

Wie denkt er momenteel niet dat Meike+Marion boer zijn?
Wie denkt er momenteel niet dat Hopje boer is?
Volgens mij kunnen we ongeveer claimen.... alleen ff het domme plan van spion JCH afschieten...

MW saaie domme voorspelbaar niet grappige post... wolfs!

Gebruikers-avatar
Marten
BerichtenCOLON 507

Bericht door Marten » 01 Mrt 2013 10:54

Hopje schreefCOLONWie denkt er momenteel niet dat Meike+Marion boer zijn?
Wie denkt er momenteel niet dat Hopje boer is?
Volgens mij kunnen we ongeveer claimen.... alleen ff het domme plan van spion JCH afschieten...

MW saaie domme voorspelbaar niet grappige post... wolfs!
Zie de uitleg hierboven... ik heb nu college ben terug over een uur.

Onrust
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2012 02:27

Bericht door Onrust » 01 Mrt 2013 12:59

Marten schreefCOLONMaargoed, alle gekheid op een stokje...

Na de uitslag van de vorige stemronde leek het er inderdaad heel erg op dat Meike, Marion en Hopje de boeren waren. Anders had er toch wel een wolf voorstemd voor het vorige team? Maar ik moest wel even de shock verwerken dat ik het fout leek te hebben over Meike. Toen dat gebeurd was dacht ik er erg over om dit alles te posten.

Maar toen begon ik toch te twijfelen. Wat als er toch een wolf zat tussen Marion+Meike+Hopje? De wolven willen dan VOOR dit team stemmen. Maar konden ze dat wel?
- Onrust had al gezegd dat Marten + Meike de wolven waren. Hij kon dus zeker niet VOOR stemmen zonder zichzelf extreem verdacht te maken (Meike zit in het team).
- JCH had net gezegd dat hij dacht dat Marion+ruurd boeren waren. Hij kon dus ook niet VOOR stemmen want als hij zelf boer was en ruurd ook zat er zeker een wolf in dit team vanaf zijn oogpunt, en dus als hij VOOR gestemd had had hij zich ook extreem verdacht gemaakt.
- ruurd had gezegd dat Marten Meike en Onrust wolven waren, maar dat JCH ingewisseld kon worden voor 1 van hen. Hij had dus wel VOOR kunnen stemmen zonder zichzelf extreem verdacht te maken, met als claim dat JCH Marten en Onrust de wolven waren. Maar toch was dat raar gezien hij zelf de hamer had.

Hierdoor begon ik toch te twijfelen of Meike+Marion+Hopje wel echt de boeren waren, alhoewel het er erg op leek gegeven de stemming.

Toen besloot ik af te wachten wat JCH zou voorstellen in het volgende team. Als de theorie Meike+Marion+Hopje boer namelijk klopte, zou JCH samen met ruurd wolf zijn, en zou hij graag een team willen voorstellen met precies 1 wolf. Hij had al eerder gezegd dat hij dacht dat Marion en ruurd allebei boer waren. Als hij dus Marion+ruurd+JCH had voorgesteld, wat logisch leek gezien het oogpunt van boer JCH, zou dat mijn twijfel alleen maar groter hebben gemaakt.

Maar nu is het voorstel van JCH dus JCH+Hopje+Marion ondanks dat hij vond dat Marion+ruurd boeren waren. Dat suggereert nu dus heel sterk dat de theorie Meike+Marion+Hopje boer klopt, want in deze theorie zit er precies 1 wolf in.

Dus stem allemaal tegen, ik zal hierna Meike+Marion+Hopje voorstellen. Ik ben er vrij zeker van (p=0.95) dat dit juist is.
Dit klopt, als JCH wolf is, is Ruurd dat ook. Zei ik al. Daar lijkt het nu extra sterk op, goede deductie.

Gebruikers-avatar
Meike
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2012 15:13

Bericht door Meike » 01 Mrt 2013 15:49

Marten schreefCOLON Ik ben de ziener en heb gezien dat Onrust, ruurd en JCH de wolven zijn.
Wel grappig dat JW er vorig potje ook over dacht om een zienerclaim te doen, iets wolvigs ;). Maargoed, we zullen het vanzelf zien, als Marten Marion, Meike en Hopje voorsteld... Al zou Hopje nog wel wolf kunnen zijn, het lijkt er niet op.. Ik denk zelf niet dat Ruurd wolf is maar 3 van JCH, Marten, Hopje en Onrust. Wel grappig hoe het ging van dat is als enige zei Marion+Ruurd+Meike boer naar dat nu veel mensen dat zeggen (maakt me toch weer een beetje aan het twijfelen). Jacco heeft mij inderdaad niet overtuigd van mijn boer-zijn gister, maar hij heeft zich ook niet versproken ofzo, mijn mening over hem is niet echt veranderd.

Gebruikers-avatar
JWO
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2012 08:59

Bericht door JWO » 01 Mrt 2013 16:25

M2.3 JCH: Hopje, JCH en Marion

Marten TEGEN
ruurd TEGEN
Onrust TEGEN
Marion TEGEN
Meike TEGEN
Hopje TEGEN
JCH VOOR

Teamsamenstelling gefaald, Marten is aan de beurt.

Gebruikers-avatar
Hopje
BerichtenCOLON 1164
WoonplaatsCOLON Den Haag

Bericht door Hopje » 01 Mrt 2013 16:28

wel weer veel tegenstemmen.. misschien te duidelijk dat we allemaal gingen tegen stemmen :)

BUTTON_POST_REPLY