WeWo26, de wolf is terug in Nederland

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
alien
BerichtenCOLON 476
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2012 23:19

Re: WeWo26, de wolf is terug in Nederland

Bericht door alien » 18 Mei 2014 12:24

Daardoor komt het zeker ook dat uitgerekend jij je stem al vast zet. Echt heel slim.
Be yourself and be nice. or, be nice and you can be yourself:)

Woerden
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 02:58

Bericht door Woerden » 18 Mei 2014 15:56

Ik ben ook weer boven water. Ik stem op Alien en verander mijn stem niet meer

Gebruikers-avatar
alien
BerichtenCOLON 476

Bericht door alien » 18 Mei 2014 16:43

Ok stemmen vast,dan weet ik het ook niet meer. zou het misschien ook zo spelen als je niet weet wie de voeler is, tweede claimer er eerst uit is meestal goed. Wat een dramaspel. Maar wel een safety play nou graag!

Voeler eruit hoeft niet funest te zijn als het ze ook maar een wolf kost!!!! Dan zit er makkelijk nog een winnende speelwijze in. Niet met frans mee, dat is dodelijk!!

Dan bob en als hopje geen wolf blijkt is boedhy wolf.

Frans zal het ok vinden, hij kan niet anders.

Bob moet van de boerenkar, daar klauwterde hij op zodra hij kon maar hij heeft zijn plek niet verdient.

In het ergste geval komt het met mij eruit op de jager aan, als ik het goed kan overzien.

Vandaag weer vanalles te doen jn denktank dus als ik er nou snel uitga, succes.

Gebruikers-avatar
Vincent
BerichtenCOLON 2235
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2012 18:58
WoonplaatsCOLON Amersfoort

Bericht door Vincent » 18 Mei 2014 17:11

er staan inmiddels twee stemmen vast. Deadline blijft dus 20.00. De volgende wolvenhap een kwartier later, 20.15.
Mogelijke jagers mailen mij hun keuze.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts." - Bertrand Russell

Bob!
BerichtenCOLON 364
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2013 12:35

Bericht door Bob! » 18 Mei 2014 17:18

Aan je gebrek aan inzet heeft het niet gelegen elianne!

Je positie was sowieso onhoudbaar maar het had wel beter bij je voelerclaim gepast als je het resultaat van je tweede controle nog ff aan ons door had gegeven. Zoals je zei moet de ziener er nog wel in zitten dus waarom kreeg je "valse claim" door van de spelleider? Wie weet heeft woerden zn mail wel verkeerd gelezen ofzo... Als dat niet het geval is dan is niet alleen frans maar ook woerden een wolf :-s

Gebruikers-avatar
alien
BerichtenCOLON 476

Bericht door alien » 18 Mei 2014 18:23

Woerden zijn mail verkeerd gelezen? Geloif niet dat he het helemaal snapt.
.
Zolang woerden zijn claim niet volledig (Ik ben woerden en ik heb gezien dat) plaatst krijg ik niet terug van de verteller, dat is het enige wat ik kan bedenken dat wr fout is grvaan.
Maar dat is niet van belang, woerden is zonder tegenclaim 100% ziener gebleken want de ziener is er niet uit.
Ik hoef hem dus meer te checken, dat zou alleen een belediging zijn van woerden en alle weldenkende boeren.

Misschien dat je het later ook snapt bob :p

En bedankt dat je mijn inzet prijst, ik ben daarover zelf niet zo te sdpreken dus dat kon jk wel gebruiken.

Frans
BerichtenCOLON 188
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2013 14:58

Bericht door Frans » 18 Mei 2014 19:53

Ik zat er vandaag over te denken waarom de wolven niet opgeven. De te verwachten lijn is: Elianne verbrand, Woerden opgegeten, Boedhy verbrand, Onrust/JCH opgegeten, Bob verbrand. Kennelijk zien ze nog kansen tegen dit schema. Dat kan (van mij uit gezien) alleen als Arjen wolf is.
Daarom heb ik het liefst dat je Arjen opvraagt, Woerden. Als hij boer is, zijn verrassingen uitgesloten.

Gebruikers-avatar
Vincent
BerichtenCOLON 2235

Bericht door Vincent » 18 Mei 2014 20:00

alien exit, over een kwartier -20.15- de volgende wolvenhap
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts." - Bertrand Russell

Bob!
BerichtenCOLON 364

Bericht door Bob! » 18 Mei 2014 20:11

Frans schreefCOLONIk zat er vandaag over te denken waarom de wolven niet opgeven. De te verwachten lijn is: Elianne verbrand, Woerden opgegeten, Boedhy verbrand, Onrust/JCH opgegeten, Bob verbrand. Kennelijk zien ze nog kansen tegen dit schema. Dat kan (van mij uit gezien) alleen als Arjen wolf is.
Daarom heb ik het liefst dat je Arjen opvraagt, Woerden. Als hij boer is, zijn verrassingen uitgesloten.
Misschien een idee als woerden ff mailt naar onrust en jch wie hij opvraagt in het theoretische scenario dat hij ziener zou zijn.

Dat moet volgens mij volgens de regels toegestaan zijn.
We kunnen immers allemaal naar jch/onrust mailen wie we in dit theorethische scenario zouden opvragen.
Vincent?

Bob!
BerichtenCOLON 364

Bericht door Bob! » 18 Mei 2014 20:11

Beetje laat, sry :-s

Woerden
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 02:58

Bericht door Woerden » 18 Mei 2014 20:13

Arjen is mij zeker nog wel een kandidaat wolf. Ik zie hem er wel voor aan om door mij niet te eten in het boerenkamp te komen. Dit vergezeld van zijn verklaring, 1 minuut voor de afgelopen wolvendeadline.

Ik wilde ook nog even terug naar de eerste stemming om te kijken hoe weerbarstig mensen waren om op Alien te stemmen, mijn favo brandkandidate.

Hopje had zeker weinig trek om op Alien te stemmen. Ik ben te laat thuis gekomen om het nog helemaal goed te bekijken. Er was een tendens om op Arjen te stemmen en later op mij, Marten wilde graag op Arjen stemmen. JCH en Boedhy wel op mij, maar dat zegt ook niet zoveel.

Toen ik met Arjen in het Bridgehuis was, probeerde ik hem nog eens te overtuigen van het niet-analyseren van Alien. Hij gaf me wel gelijk maar of hij nou echt graag de druk op Alien wilde vergroten weet ik niet.

Nog een gedachte: Zou het kunnen dat Boedhy toch geen wolf was? Alien weten we wel zeker en Boedhy hoogstwaarschijnlijk. Hij heeft ook geen moeite meer gedaan om nog wat te posten. Misschien had hij geen gelegenheid, maar ik denk dat hij geen lust meer had om zich als wolf te verdedigen.

Ik denk dat de laatste wolf gevonden moet worden bij of Arjen, of Bob. Maar als het een van de twee is, zullen we het spoedig weten. Lastiger is het als Frans de laatste wolf is....

Gebruikers-avatar
Vincent
BerichtenCOLON 2235

Bericht door Vincent » 18 Mei 2014 20:16

Woerden is opgegeten

Stemmen tot morgen 19.00 / er 4 stemmen vast staan

Frans
BerichtenCOLON 188

Bericht door Frans » 18 Mei 2014 20:28

Nou, toch nog een verrassing. Bob is boer.

Frans
BerichtenCOLON 188

Bericht door Frans » 18 Mei 2014 20:45

Volgens mij ligt Boedhy uit het spel. Ik zie geen post van hem tussen de laatste en voorlaatste verbranding. Dan word je toch geschrapt?

Gebruikers-avatar
Vincent
BerichtenCOLON 2235

Bericht door Vincent » 18 Mei 2014 20:48

Frans schreefCOLONVolgens mij ligt Boedhy uit het spel. Ik zie geen post van hem tussen de laatste en voorlaatste verbranding. Dan word je toch geschrapt?
Boedhy zou inderdaad wat meer mogen posten. Hij heeft na de eerste brandstapelronde nog wel gepost. Had dit al gecheckt.

Uit de regels:
- Als een speler tussen twee brandstapelrondes geen enkele post in het spel heeft gedaan, volgt automatische verwijdering uit het spel.

BUTTON_POST_REPLY