WeWo 27: A song of ice and fire

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marten
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2013 00:32

Re: WeWo 27: A song of ice and fire

Bericht door Marten » 02 Jun 2014 14:46

Bob! schreefCOLONWelke speler werd er in ronde 2 door JCH beschermd?
Hopje.

Gebruikers-avatar
Vincent
BerichtenCOLON 2235
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2012 18:58
WoonplaatsCOLON Amersfoort

Bericht door Vincent » 02 Jun 2014 14:48

JWO schreefCOLON Wat wel annoying was dat ik als eerste heb lopen hameren op het beschermen van Arjen door Alien (tot twee keer toe) en vervolgens heeft Vincent dat tot zijn hoofdthema gekozen, zonder dat het mij witter maakte.
Vanochtend heb ik die post nog herhaald (inclusief citaat)
Ik moet toegeven dat het mij wel aan het twijfelen maakte, maar ik weet ondertussen ook dat zulke trucs wel tot jouw bagage behoren. Bij andere spelers had het zwaarder gewogen.
Het was echter zeker een mooie lange termijn actie, die je in andere scenario's het witte kamp in hadden kunnen leiden.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts." - Bertrand Russell

Gebruikers-avatar
JWO
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2012 08:59

Bericht door JWO » 02 Jun 2014 14:50

Wat betreft je GoT-verwijzingen:

Starks leven in het Noorden => JWO
Tullys leven bij de rivieren => Woerden

Verder kom ik even niet 8-)

Gebruikers-avatar
JWO
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2012 08:59

Bericht door JWO » 02 Jun 2014 14:50

Vincent schreefCOLONIk moet toegeven dat het mij wel aan het twijfelen maakte, maar ik weet ondertussen ook dat zulke trucs wel tot jouw bagage behoren. Bij andere spelers had het zwaarder gewogen.
Het was echter zeker een mooie lange termijn actie, die je in andere scenario's het witte kamp in hadden kunnen leiden.
!H

Gebruikers-avatar
Meike
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2012 15:13

Bericht door Meike » 02 Jun 2014 15:16

JWO schreefCOLONWat betreft je GoT-verwijzingen:

Starks leven in het Noorden => JWO
Tullys leven bij de rivieren => Woerden

Verder kom ik even niet 8-)
En starks hebben wolven als huisdieren natuurlijk, die had ik gelijk door! :)

Gebruikers-avatar
Meike
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2012 15:13

Bericht door Meike » 02 Jun 2014 15:18

Marten => overzees?

Frans is niet echt een grootmeester, maar wel een meester...

Bob!
BerichtenCOLON 364
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2013 12:35

Bericht door Bob! » 02 Jun 2014 15:25

Meike schreefCOLON Verder hadden Vincent en Bob het heel goed door. De houding van Bob tov Koos had ik zelf niet gewaardeerd, en het verbaasde me dat niemand er boos om werd, maar gezien ik dat wel wat geworden is het misschien maar beter dat ik niet mee doe :). Ik dacht zoals Frans, misschien kan hij juist met goede dingen komen na het nalezen en anders lijkt het me niet aan anderen te beslissen dat hij zich niet meer kan redden, maargoed, het liep allemaal goed af.
Ik zie echt niet in op welke manier mijn houding je reden zou geven voor boosheid.
Er is zondag geen magische resetknop ingedrukt die de positie van koos opeens drastisch veranderde. Hij komt uit een soort plichtsgevoel tov zijn medeboeren nog online (zonder aansporing hoop ik) maar hij heeft nog steeds veel belangrijkere zaken aan zijn hoofd. Met een lekkere frisse blik 30+ paginas leesvoer inhalen lijkt me niet van toepassing.
Ik geef aan dat ik niet meer mn best wil doen om koos te ontmaskeren als wolf als er dergelijke dingen spelen. Dat creeert iig voor mij een onspeelbare situatie.

Bob!
BerichtenCOLON 364

Bericht door Bob! » 02 Jun 2014 15:29

Loras Tyrell is de Knight of Flowers. Verwijzingen naar de bloemetjes in mijn gezinsituatie?

Bob!
BerichtenCOLON 364

Bericht door Bob! » 02 Jun 2014 15:32

Dorne en van Doren is ook niet zo'n hele grote stap.

Waarschijnlijk vinden we drie keer zoveel verwijzingen als Marten er bewust heeft ingestopt, lol.

Gebruikers-avatar
Vincent
BerichtenCOLON 2235
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2012 18:58
WoonplaatsCOLON Amersfoort

Bericht door Vincent » 02 Jun 2014 15:39

Zou wel sneu zijn voor Koos als hij nu een voor een alle pagina' s aan het door ploeteren is en er op het einde achterkomt dat het spel al is afgelopen ;)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts." - Bertrand Russell

Arjen
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014 09:41

Bericht door Arjen » 02 Jun 2014 16:24

Bedankt voor potje allemaal :)

Koos erg vervelend voor je en begrijpelijk dat je niet bezig was met het spel.

Vincent en Bob natuurlijk zeer goed gespeeld allebei! Was weinig tegen te beginnen haha.

Mijn jagers schoten op alien waren als een soort laatste poging bedoeld, ik was me er van bewust hoe opvallend het was en hoopte dat Alien en JW er nog een kansje door zouden krijgen.
Hopje leek wel even mee te werken maar daar bleef het ook bij :p

Gebruikers-avatar
JCH
BerichtenCOLON 975
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2011 09:41

Bericht door JCH » 02 Jun 2014 17:03

Hmm, blijkbaar hadden de wolven door dat ik een bijzondere rol had. Ik kwam er 15 minuten voor de eerste feadline achter dat het spel gestart was en heb in lichte paniek maar mijzelf beschermd in de eerste ronde waarna ik in de tweede ronde een ander target moest kiezen. Gezien het ontwijkende gedrag vab Hopje irl dacht ik aan een speciale rol en beschermde hem.

Overigens vind ik opgeven als wolf zeker met 3 dubieus. Volgens mij kun je vaak zat de dans nog ontspringen. Jwo was toch wel erg zwart, arjen bungelde en alien bond in. Ik denk dat als alien vol anti ruurd was gegaan ik voorlopig mee ging. Hebben wolven minder tunnelvisie dan boeren?
Laatst gewijzigd door 1 op JCH, in totaal 2 keer gewijzigd.

Gebruikers-avatar
Koos
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2014 00:39

Bericht door Koos » 02 Jun 2014 17:04

Vincent schreefCOLONZou wel sneu zijn voor Koos als hij nu een voor een alle pagina' s aan het door ploeteren is en er op het einde achterkomt dat het spel al is afgelopen ;)
Dit zag ik na een stuk of wat pagina's toen ik besloot om even de recente dingen te bekijken. Ach ja.

Gebruikers-avatar
Koos
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2014 00:39

Bericht door Koos » 02 Jun 2014 17:05

Nogmaals mijn excuus voor mijn weinige interactie in het spel, dat is het speelplezier waarschijnlijk niet ten goede gekomen.

Woerden
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 02:58

Bericht door Woerden » 02 Jun 2014 17:15

Ik vond het alles bij elkaar genomen best een leuk potje, hoewel er het een en ander mis ging.

Natuurlijk vond ik het jammer dat de deadline op de dag van het Dombo toernooi was. In eerste instantie heb ik gewoon gezegd dat ik dan niet mee kon doen rond de deadline, maar het als een gegeven beschouwd dat de spelleider dat besloten had. Wel goed dat Vincent erop door ging en toch de deadline probeerde te veranderen. Ik had dat zelf meer moeten doen.

Toen ik er dan uiteindelijk uitging zonder nog online te kunnen zijn, was ik best wel kwaad. Ik stuurde Marten een email dat ik er achteraf gezien toch wel enorm van baalde. Niet alleen ik, maar ook JCH en Hopje hebben de deadline (grotendeels) gemist.

Om te zeggen dat we gewone boeren waren in de mail, was misschien niet zo handig, maar ik vond het echt slecht van Ruurd om dat zo te gebruiken. Ik wist meteen bijna zeker dat hij boer was, en Koos erachteraan, en Alien die duidelijk niet wist waar het gewone vandaan kwam, zou wel wolf zijn. Was gewoon pure overtreding van de regels (niet quoten). Ik had eigenlijk min of meer verwacht dat er wat mee gedaan zou worden. Overnieuw de rollen versturen of zoiets. Toen dat niet gebeurde heb ik het er ook maar bij gelaten en later begon ik zelfs te twijfelen of de dingen zo waren en dat marten misschien wel iedereen een mail met gewone had toegestuurd.

Ik heb het spel toch nog enthousiast gevolgd, toen ik eenmaal op de brandstapel was gegaan. Heb vooral genoten van Vincent, van zijn grapjes en was dit keer ook scherp als een mes. De wolven werden echt gefileerd, Hij zat zo enorm scherp te redenen dat het voor ene dooie boer een genot was om het te volgen. Voor de wolven natuurlijk minder.

echt lekker in het spel zaten de wolven niet, zelfs JW niet, goed voor allerlei spitsvondigheden normaal, en ondanks hun goede eetacties. Maar ze hadden natuurlijk ook wel last van die "gewone" affaires. vraag me af of het Vincent toch ook niet heeft beïnvloed, want zoiets geeft je al meer het idee dat je op de goede weg zit, mij in ieder geval wel. Je hebt altijd in je achterhoofd wat er gezegd is over gewone boeren.

BUTTON_POST_REPLY